Cum se efectuează o comandă pe site-ul KEOSmart
Pentru a comanda un produs stabiliți numărul de bucăți dorite – implicit este o bucată(1) – apoi apăsați butonul “Adaugă în coș”.
În cazul produselor cu opțiuni/variante va trebui ca mai întâi să alegeți opțiunea/varianta dorită, numărul de bucăți iar apoi să apăsați pe butonul “Adaugă în coș”. În cazul în care butonul “Adaugă în coș” nu este vizibil, produsul respectiv nu mai este în stoc, caz în care vă puteți abona la notificări pentru a fi anunțat când acel produs revine în stoc. ATENȚIE! Adăugarea produselor în coș nu rezervă produsele și nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.
După ce adăugați în coș produsul puteți finaliza cumpărăturile apăsând “Finalizare” sau puteți continua cumpărăturile adăugând și alte produse în coș. Pentru a vizualiza coșul de cumpărături puteți apăsa pe butonul “Vezi coșul” imediat după ce apăsați “Adaugă în coș” sau mai târziu, oricând apăsând pe iconița coșului de cumpărături din partea dreaptă a antetului website-ului si apoi pe butonul “Vezi coșul” ce apare în slide-ul lateral dreapta. În pagina ce se deschide va apărea conținutul coșului sub forma unei liste și aveți posibilitatea să ștergeți produsele pe care nu le mai doriți apăsând pe “X” din partea stângă, sau să modificați cantitățile. Puteți de asemenea și să finalizați comanda dacă conținutul coșului este conform cu selecția pe care o doriți. Puteți oricând să reveniți în această pagină utilizând butonul ”Vezi coșul”. Tot aici puteți utiliza un cupon de reducere dacă aveți unul. Nu uitați să apăsați ”Actualizează coșul” pentru a salva modificările. De asemenea în această pagină puteți vedea o dată la care se estimează livrarea produselor, costul total al acestora și un cost estimativ al livrării.
Pentru a vă întoarce din nou la site ca să adăugați alte produse în coș, utilizați butonul ”Prima pagină” sau alegeți o categorie, iar în cazul în care a-ți golit complet coșul utilizați butonul ”Înapoi la magazin” .
Pentru a finaliza comanda, apăsați pe butonul “Continuă cu Finalizarea” din coșul de cumpărături.
În cazul în care nu sunteți logat în cont, veți avea opțiunea să vă logați sau să creați un cont sau puteți să efectuați comanda fără cont. În cazul în care doriți să creați un cont este suficient să bifați opțiunea ”Creezi un cont?” după ce completați toate datele necesare pentru efectuarea comenzii. În cazul în care informațiile pentru facturare sunt diferite de informațiile pentru expediere sau doriți ca produsul sa ajungă la altă adresă decât a dvs. bifați opțiunea ”Livrezi la o altă adresă?” și introduceți informațiile necesare. Tot în această pagină puteți vedea care sunt costurile de livrare și totalul de plată. De asemenea puteți utiliza un cupon de reducere dacă aveți unul dând click pe ”Dă clic aici pentru a-ți introduce codul”. În partea din stânga după adresa aveți posibilitatea de a ne transmite un scurt mesaj prin ”Note comandă”.
Vă rugăm ca înainte de a apăsa butonul ”Plasează comanda” să verificați cu atenție ca numărul de telefon, email-ul și adresa de livrare să fie complete și corecte. ATENȚIE! în cazul în care acestea nu sunt complete/corecte comanda va fi anulată.
După ce v-ați asigurat că sunteți de acord cu Termenii și Condițiile și Politicile de Confidențialitate practicate bifați căsuțele corespunzătoare, selectați metoda de plată pe care o doriți, consultați totalul de plată și dacă totul este în regulă și apăsați butonul ”Plasează comanda” pentru a ne transmite comanda.
În ecranul următor puteți vedea un sumar pe care este indicat să-l consultați și în cazul în care constatați o eroare sau neconcordanță, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp posibil la adresa de email [email protected] sau telefon/WhatsApp 0724 833 838 și să ne comunicați problema. De asemenea tot aici vii se comunică și contul bancar în care trebuie să efectuați plata în cazul în care a-ți optat pentru plată prin transfer bancar. ATENȚIE! în cazul în care a-ți ales ca metodă de plată ”Transfer bancar” expedierea produsului va fi efectuată numai după ce transferul a fost efectuat și valoarea comenzii este prezenta în contul bancar indicat.