- General
- Elemente definitorii
- Condițiile încheierii contractului de vânzare
- Modalități și termeni de plată pentru produse
- Livrarea produselor
- Conformitatea produselor, Garanția de Conformitate și Reclamațiile referitoare la produsele comandate
- Dreptul de retragere din contract
- Modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor
- Frauda
- Dreptul de proprietate industrială
- Protecția datelor personale
- Legea aplicabilă și litigii
1. General
Dacă alegeți să utilizați site-ul www.keosmart.ro sunteți de acord să respectați Termenii și Condițiile de utilizare cuprinse în acest document. Putem schimba, adăuga sau elimina porțiuni din acest document care vor intra în vigoare imediat după afișare. Este responsabilitatea dvs. să examinați termenii și condițiile de utilizare înainte de fiecare utilizare a site-ului. Continuând să utilizați acest site după examinare sunteți de acord cu acest document și orice modificări.
Site-ul www.keosmart.ro este un magazin online din care puteți cumpăra diverse produse pentru casă și gradină, cadouri pentru cei tragi și multe alte produse disponibile în momentul vizitării. Acest magazin online are în vedere drepturile consumatorului. Dispozițiile prezentului document reprezintă un contract la distanță încheiat prin mijloace electronice. Dispozițiile prezentului contract se completează cu dispozițiile legale aplicabile comerțului electronic, dintre care enumerăm: Legea 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată, OUG 34/2014 privind drepturilor consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate.
Magazinul online disponibil la adresa www.keosmart.ro este proprietatea Keos Touch S.R.L. cu sediul în localitatea Brașov, Str. Astra, Nr. 7, Camera 2, Județul Brașov, înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul J8/1860/14.08.2018 și având CUI 39753462. Magazinul online pune la dispoziție contul bancar cu numărul RO79INGB0000999909242328 deschis la ING Bank.
Clientul poate lansa o comandă online. Prețul afișat reprezintă prețul total al produsului cu toate taxele incluse. Prețul nu include costurile de livrare cu excepția situației când promoțiile prevăd astfel. Modalitățile de plată sunt stabilite în detaliu la punctul IV. Orice comandă confirmată prin mail sau sms de către reprezentanții Keos Touch S.R.L. înseamnă încheierea contractului la distanță.
Contractul la distanță se încheie între Keos Touch S.R.L., în calitate de vânzător și cumpărătorul care a lansat comanda prin intermediul sistemului de vânzare organizat în cadrul magazinului online www.keosmart.ro.
Momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării de către reprezentanții Keos Touch S.R.L. prin email sau SMS, a acceptării comenzii lansate prin intermediul magazinului online www.keosmart.ro. Comanda lansata poate primi un număr în vederea procesării. Dispozițiile prezentului contract sunt disponibile pe site-ul www.keosmart.ro și pot fi descărcate în orice moment.
Dacă după lansarea comenzii acesta nu este confirmată de către reprezentanții Keos Touch S.R.L., contractul la distanță se consideră a nu fi încheiat, niciuna din părți neavând nicio obligație. Ulterior confirmării comenzii, Keos Touch S.R.L. se obligă sa transmită produsele comandate.
La data formulării prezentului document, Keos Touch S.R.L. nu a subscris la niciun cod de conduită relevant, conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic.
2. Elemente definitorii
Keos Touch S.R.L. acceptă încheierea contractelor la distanță prin mijloace electronice. Toate clauzele contractului la distanță sunt prevăzute in prezentul document.
În prezentul document, următorii termeni vor însemna:
Magazin online – site-ul www.keosmart.ro. Site-ul reprezintă un ansamblu de pagini web corelate între ele pentru a permite plasarea comenzilor de către cumpărător pentru produsele disponibile pe site.
Paginile web – pagini de internet ce includ informații sub forma de text, imagini, prețuri, softuri, baze de date, logo-uri, promoții, oferte, animații, filme, etc ce compun site-ul www.keosmart.ro.
Vizitator – orice persoană care vizitează și/sau interacționează cu site-ul www.keosmart.ro fără a lansa o comandă;
Cumpărător – persoană care emite o comandă și care a acceptat termenii și condițiile prezentului contract la distanță.
Vânzător – societatea comercială cu sediul în localitatea Brașov, Str. Astra, Nr. 7, Camera 2, Județul Brașov, înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul J8/1860/14.08.2018 și având CUI 39753462.
Produse – produsele disponibile pe care Keos Touch S.R.L. le pune la dispoziție prin vânzare pe site-ul www.keosmart.ro în vederea încheierii contractului la distanță prin mijloace electronice.
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare online între vânzător și cumpărător prin care vânzătorul este de acord să livreze produsele iar cumpărătorul este de acord să primească aceste produse și să facă plata acestora.
Contract – comanda confirmată de către reprezentanții Keos Touch S.R.L. prin SMS sau email.
Prețul – valoarea exprimată în RON pentru transferul proprietății produsului către client în conformitate cu Contractul de Vânzare. Prețul nu include costurile de livrare, cu excepția cazului în care condițiile promoției stabilesc altfel. Prețul afișat este final, exprimat în RON (conține taxa TVA, deoarece Keos Touch S.R.L. este plătitor de TVA).
Factura – documentul fiscal emis și transmis cumpărătorului prin email și o dată cu livrarea produsului.
Cost de livrare – costul aferent transportului. Costul este indicat clar la finalizarea comenzii. În cazul în care comanda nu poate fi livrată integral și trebuie efectuată mai mult de o livrare, veți fi informat despre acest aspect în momentul livrării.
Cont – serviciul electronic, identificat prin nume de utilizator (login) și parolă introduse de client. Numele utilizatorului și parola sunt colectate de sistemul informatic al vânzătorului pentru funcționalități/servicii suplimentare cum ar fi: informațiile de adresă ale clientului pentru serviciul de expediere a produselor, starea comenzii, istoricul comenzilor. Clientul obține accesul la cont cu ajutorul login-ului și a parolei. Clientul se conectează în contul său după înregistrarea în magazinul online.
Parola – un șir alfanumeric necesar autorizării accesului în cont, care este stabilit de către client după creerea unui cont. Schimbarea parolei necesită repetarea parolei de două ori pentru a detecta și corecta erorile. Clientul este obligat să păstreze parola în strictă confidențialitate (să nu dezvăluie persoanelor terțe). Vânzătorul oferă clientului posibilitatea schimbări parolei.
Coș – un serviciu oferit oricărui client care utilizează magazinul online pentru a-i permite plasarea comenzii pentru unul sau mai multe produse, vizualizarea unui rezumat al prețurilor și cantităților produselor și un sumar al tuturor produselor (inclusiv eventuale costuri de expediere), și vizualizarea estimativă a datei de livrare a produselor. Coșul de cumpărături colectează ofertele depuse de Client pentru încheierea contractului de vânzare.
Newsletter – e-mail distribuit de vânzător cu acordul cumpărătorului sau vizitatorului care conține buletine periodice cu informații despre produse, noutăți și promoții în magazinul online.
Promoțiile – condiții speciale de vânzare, reglementate în condițiile exprimate în cadrul magazinului online, propuse de către vânzător într-un timp specificat, de care cumpărătorul poate beneficia în condițiile specificate acolo, precum reducerea prețului sau a costurilor de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile produselor asa cum sunt afișate în magazinul online.
Ramburs – serviciul poștal a cărui particularitate constă în achitarea de către destinatar (cumpărător), expeditorului (vânzător), prin intermediul rețelei poștale, a contravalorii bunului care face obiectul trimiterii poștale înregistrate.
Orarul de funcționare:
Comenzile pot fi plasate online oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară zilnic in intervalul 9-13.
Programul departamentului de relații clienți este: 10:00 -18:00 de luni pana vineri, cu excepția sărbătorilor legale. (email: [email protected], tel: 0724 833 838)
Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
3. Condițiile încheierii contractului de vânzare
1. Procesul de Comandă
Vânzătorul permite cumpărătorului să plaseze comanda prin intermediul magazinul online în modul următor:
- Adaugă Produsul/Produsele selectat/e în Coșul de cumpărături și apoi merge la formularul de Comandă. Vizitatorul completează formularul de Comandă cu datele necesare încheierii și realizării contractului. În fiecare situație transmiterea de către cumpărător a datelor neactuale sau incorecte poate duce la imposibilitatea realizării contractului. În Formularul de Comandă este necesar specificarea următoarelor date ale Cumpărătorului:
• numele și prenumele,
• adresa (strada, numărul casei / locuinței, codul poștal, localitatea, ţara)
• adresa de e-mail
• număr de telefon de contact
• produsul (produsele)
• cantitatea produsului (produselor)
• locul și metoda de livrare a produsului (produselor
• modalitatea de plată.
Dacă este cazul, cumpărătorul poate indica modelul, culoarea și mărimea produsului. - Cumpărătorul care deține un Cont, confirmă în formularul de Comandă conformitatea datelor necesare încheieri și realizării Contractului.
- Vizitatorul adaugă produsele în coș. În timpul plasării Comenzii, Clientul are posibilitatea să corecteze datele introduse în cadrul secțiunii ”Coș” prin adăugarea sau ștergerea a poziției din Coș.
- Cumpărătorul trimite Vânzătorului Comanda prin intermediul butonului ”Plasează Comanda”. În cazul cumpărătorului care nu deține un cont și nu a acceptat anterior contractul, se cere acceptarea contractului prin bifarea unui buton de acceptare.
- Clientul alege modalitate de plată ramburs sau în cont. Valoarea totală a comenzii include prețul produsului/produselor, costurile de livrare și eventuale alte costuri ale serviciilor opționale selectate de către Cumpărător. Vânzătorul poate alege într-o perioadă desemnată un prag, privind Comanda minimă pentru care livrarea Produselor este gratuită. Dacă prețul total incluzând prețul produsului ce constituie obiectul comenzii precum și costurile de livrare (pentru transport, livrare și servicii postale) nu pot fi calculate dinainte în mod rezonabil, dată fiind modalitatea de calcul a prețului, cumpărătorul va fi informat anterior înaintării comenzii. În funcție de metoda de plată aleasă, cumpărătorul poate fi redirecționat către o pagină a unui Prestator extern, care furnizează servicii de plată în scopul realizării plații.
- Cumpărătorul alege una din modalitățile de livrare puse la dispoziție de către Vânzător.
- Vânzătorul ca răspuns la comandă, trimite cumpărătorului un email sau SMS prin care confirmă comanda primită. Confirmarea comenzii marchează încheierea contractului. Dacă cumpărătorul a comandat mai multe produse dar vânzătorul nu are posibilitatea de a confirma comanda pentru toate produsele comandate, va contacta clientul prin mail sau telefonic pentru a-l informa despre incapacitatea de a accepta integral oferta. În acest caz cumpărătorul poate anula toată Comanda (în ceea ce privește toate produsele), cea ce nu încalcă dreptul său de retragere din contract. Anularea comenzii de către cumpărător eliberează vânzătorul de obligația realizării acesteia. Cu acordul cumpărătorului contractul se se poate considera încheiat doar pentru produsele confirmate de către vânzător.
- Dacă livrarea nu este posibilă din motive independente de magazinul online, cumpărătorul are dreptul la rezilierea contractului și restituirea tuturor sumelor achitate. Cumpărătorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.
2. Promoțiile
Promoțiile disponibile în Magazinul Online nu se cumulează, dacă prevederile Promoției nu stabilesc altfel.
Promoțiile sunt valabile în limita stocurilor disponibile pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor.
4. Modalități și termeni de plată pentru produse
Vânzătorul pune la dispoziția cumpărătorului următoarele metode de plată a produselor comandate:
a. Ramburs – plata la curier, în momentul primirii coletului.
În cazul în care cumpărătorul alege să plătească ramburs la primirea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea coletului. Refuzarea primirii coletului sau a achitării rambursului (chiar și în termenul stabilit suplimentar) duce la rezilierea contractului. Cumpărătorul poate anula comanda până la primirea de la vânzător a mesajului de confirmare, fără a suporta consecințe. Anularea comenzii nu contravine dreptului cumpărătorului de a se retragere din contract
b. Plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate, în conformitate cu informațiile puse la dispoziție în cadrul Magazinului Online
În cazul în care cumpărătorul alege să plătească prin card de plată, comanda va fi expediată după confirmarea transferului bancar in contul vânzătorului. Dacă vânzătorul nu primește plata in termen de 2 zile de la lansarea comenzii, vânzătorul va contacta cumpărătorul în vederea reamintirii plății. Nerealizarea plății în termen de 4 zile de la plasarea Comenzii, conduce la anularea comenzii, respectiv anularea contractului.
Metodele de plată sunt specificate după plasarea comenzii. Metodele disponibile de plată pot fi condiționate și de metoda de livrare aleasă de cumpărător.
5. Livrarea produselor
Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul României.
Costurile livrării produsului/produselor (transport produselor de la vânzător la cumpărător) sunt indicate în momentul plasării comenzii, inclusiv în momentul în care cumpărătorul este de acord să accepte contractul și este suportat în întregime de către cumpărător cu excepția situației în care pe site se prevede contrariul.
Vânzătorul oferă cumpărătorului următoarele metode de livrare care asigură primirea produsului:
a. Livrare prin curier
Metoda de livrare este aleasă de cumpărător în momentul plasării comenzii. Indiferent de metoda de livrare aleasă cumpărătorul este obligat să achite contravaloarea rambursului dacă metoda de plată aleasă a fost Ramburs – Plata la Curier, în momentul primirii coletului.
Termenul de livrare al produsului către Client este de maxim 30 zile de la încheierea contractului. În cazul în care produsul/produsele comandate nu sunt livrate în 30 de zile, cumpărătorul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar. În cazul în care nici în termenul suplimentar produsul comandat nu este livrat, cumpărătorul are dreptul la rezoluțiunea sau rezilierea contractului. În cazul rezilierii sau rezoluțiunii contractului, vânzătorul rambursează fără întârzieri nejustificate, in decurs de cel mult 7 zile, toate sumele achitate de către cumpărător, cu excepția cazului când la plasarea comenzii sau în descrierea Produsului s-a specificat un termen mai scurt. În cazul produselor cu termene diferite de livrare, se ia în considerare termenul cel mai lung, dar care nu poate depășii 7 zile lucrătoare.
Riscul de pierdere sau de deteriorare al produselor aparține cumpărătorului din momentul în care acesta sau o persoană desemnată de acesta intră în posesia fizică a produsului/produselor comandate. Pe timpul transportului, cumpărătorul suportă riscul de pierdere sau de deteriorare al produselor dacă a optat pentru livrarea prin alt curier decât cel indicat pe site în momentul comenzii.
6. Conformitatea produselor, Garanția Legală de Conformitate și Reclamațiile referitoare la produsele comandate
1. Conformitatea Produselor
Vânzătorul este obligat să livreze cumpărătorului produse care sunt conforme contractului încheiat.
Se consideră că produsele sunt conforme contractului încheiat, dacă:
a) Corespund descrierii făcute de vânzător și au aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat pe site ca mostră sau model.
b) Corespund oricărui scop specific solicitat de către cumpărător, scop făcut cunoscut vânzătorului și acceptat de aceasta la încheierea contractului
c) Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip.
d) Prezintă parametrii de calitate și performanțe normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului, declarațiile produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia făcute prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
Nu se consider lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască lipsa de conformitate.
Vânzătorul nu își asumă obligația de instalare a produselor comandate.
Instalarea incorectă a produselor nu poate fi considerată lipsă de conformitate.
Vânzătorul este răspunzător față de cumpărător pentru orice lipsă a conformității existenta la momentul în care au fost livrate produsele.
Cumpărătorul trebuie sa informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate a produsului în termen de cel mult două luni de la data la care a constatat-o.
În cazul lipsei conformității, cumpărătorul are dreptul de solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului. Cumpărătorul poate solicita și înlocuirea produsului dacă reparația este imposibilă sau disproporționată în raport cu valoarea produsului.
Orice reparare sau înlocuire va fi făcută în cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și cumpărător. În cel mult 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate, vânzătorul va comunica cumpărătorului decizia de reparare sau înlocuire urmând ca produsul conform sa fie trimis în perioada rezonabilă de timp stabilită de comun acord.
2. Garanția legală de conformitate
Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele.
La cererea cumpărătorului garanția legală de conformitate poate fi oferită în scris sau pe orice suport durabil, disponibil și accesibil acestuia.
Produsele afișate în cadrul Magazinului Online cuprind garanția producătorului sau a distribuitorului. Termenii și condițiile detaliate ale garanției și durata ei sunt prezentate pe documentul de garanție emis de către garant și inclus la Produs.
3. Reclamații referitoare la produse
În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.
O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporționată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparație cu înlocuirea produsului, luându-se în considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanța lipsei de conformitate;
c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
Se recomandă transmiterea reclamației vânzătorului împreună produsul pentru a permite vânzătorului examinarea produsului.
Se recomandă precizarea de către Client în reclamație a următoarelor aspecte:
(1) Informații despre cazul şi împrejurările care fac obiectul reclamației, și data constatării acestora;
(2) Solicitarea de înlocuire, reparare a produsului modului sau restituire a prețului;
(3) Datele de contact ale reclamantului;
Toate acestea facilitează și grăbesc examinarea reclamației. Cerințele enumerate mai sus constituie doar un model și nu influențează eficacitatea reclamațiilor înaintate, dacă modelul recomandat se omite.
Vânzătorul va răspunde solicitării reclamației imediat dar nu mai târziu de 15 zile de la data primirii acesteia. Dacă vânzătorul nu răspunde solicitării sau nu ia nicio măsură privitoare la înlocuirea sau repararea produsului atunci cumpărătorul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului sau la rezoluțiunea contractului.
7. Dreptul de Retragere din Contract
1. Dreptul de retragere
Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile fără să suporte orice fel de cheltuieli, cu excepția costurilor directe legate de transportul produselor.
Pentru exercitarea dreptului de retragere la timp cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul cu privire la dreptul de a se retrage prin:
1. Modelul de formular de retragere anexa la prezentul contract, disponibil pe site aici.
2. Utilizând o declarație neechivocă prin care își exprimă decizia de retragere din contract.
Perioada de retragere din contract începe de la data la care produsul a fost preluat de către cumpărător sau de către o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul.
În cazul unui Contract care are ca obiect mai multe produse care sunt livrate separat, în loturi sau pe părți – perioada de retragere începe de la intrarea în posesie a ultimului produs, lot sau parte.
În cazul retragerii din contract, vânzătorul are obligația ca în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea declarației de reziliere din partea cumpărătorului, să restituie acestuia toate plățile efectuate de acesta, cu excepția costurilor directe legate de transportul produselor. Restituirea se face în contul declarat de cumpărător sau prin mandat poștal, cumpărătorul nu poate restitui coletul cu plata ramburs.
Vânzătorul va returna plata folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o cumpărătorul, cu excepția cazului în care cumpărătorul a fost de acord în mod clar, cu un mod diferit de restituire care nu-i creează nici un fel de costuri. Dacă cumpărătorul a optat pentru plata produselor în sistem “ramburs”, este de acord ca rambursarea plății să se facă în cont bancar sau prin mandat poștal deoarece cumpărătorul nu poate returna expediția cu plata în sistem ramburs.
Cumpărătorul are obligația imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la ziua în care a renunțat la contract, să restituie produsul vânzătorului. Pentru respectarea termenului este suficientă restituirea Produsului la adresa: Brașov, Str. Astra, Nr. 7, cod poștal 500308, Județul Brașov
Vânzătorul va amâna returnarea plăților făcute de cumpărător până în momentul recepționării produselor. Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului ca urmare a utilizării lui într-un mod care depășește caracteristicile și funcționarea produsului.
Toate detaliile privind returnarea le regăsiți în Instrucțiuni Privind returnarea.
2. Returul
În plus față de dreptul de retragere, vânzătorul oferă cumpărătorului dreptul la returnarea produselor.
Dreptul de Retur este un drept suplimentar față de dreptul de retragere prevăzut de lege și nu afectează în niciun fel dreptul de retragere așa cum este descris la punctul VII. 1.
Modelul de formular de retur îl găsiți aici.
În cazul în care cumpărătorul descoperă că produsele achiziționate nu sunt potrivite scopului pentru care le-a cumpărat sau nu corespund preferințelor acestuia, acesta are posibilitatea returnării in scopul înlocuirii sau rambursării contravalorii produselor, în maxim 30 de zile de achiziție astfel:
- În ambalajul original fără urme de utilizare sau deteriorare.
- Împreună cu documentul fiscal primit la achiziție.
- Produsul returnat nu face parte din categoria produselor care nu pot fi returnate.
Categorii de produse care nu pot fi returnate:
- Produsele de igienă sau îngrijire personală.
- Produse de uz personale (ex. Covoare, perne, covoare, pilote, saltele etc.).
- Produse vândute la metru sau prin debitare (Ex: Perdele)
- Produse modificate prin vopsire, fixare etc.
- Acumulatorii și becurile scoase din cutia originală
În cazul în care returul se face in scopul înlocuirii produsului, se completează formularul de retur prin bifarea acestei mențiuni.
Returnarea se face pe cheltuiala cumpărătorului.
În cazul în care returul se face in scopul rambursării sumelor primite, se completează formularul de retur prin bifarea acestei mențiuni.
Costurile de transport sunt suportate de către cumpărător, suma returnată fiind doar valoarea produselor nu si taxele de transport. Dacă cumpărătorul a optat pentru plata produselor în sistem “ramburs”, este de acord ca rambursarea plății să se facă în cont bancar sau prin mandat poștal deoarece cumpărătorul nu poate returna expediția cu plata în sistem ramburs.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a analiza și decide primirea produsului returnat pentru fiecare solicitare în parte.
8. Modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor
Utilizarea căilor extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac au caracter voluntar. Informațiile de mai jos au caracter informativ și nu constituie obligația vânzătorului de a utiliza soluționarea extrajudiciară a litigiilor.
Informații detaliate referitoare la posibilitățile de accesare de către Clientul consumator a modalităților extrajudiciare de examinare a reclamației, căile de revendicare și condițiile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații și Autoritatea pentru Protecția Consumatorului.
Clientul consumator se poate adresa instanțelor judecătorești pentru a solicita încetarea oricărei acțiuni a vânzătorului care încalcă dispozițiile prezentei legi sau despăgubiri pentru prejudiciul suferit.
În conformitate cu Directiva nr 524/2013 din data de 21 mai 2013, implementată de Parlamentului European și Consiliul European, punem la dispoziție legături / conectori electronici către platforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR reprezintă, printre altele, o sursă de informații cu privire la modalitățile de soluționare extrajudiciară și amiabilă a litigiilor care pot interveni între profesioniști și consumatori.
9. Frauda
Despre orice încercare de a accesa in mod neautorizat sau de a modifica conținutul site-ului www.keosmart.ro, ori de a afecta performantele serverului pe care rulează site-ul vor fi informate autoritățile competente și organele de cercetare penala.
Nu veți încărca, distribui sau publica în alt mod pe acest site niciun material defăimător, obscen, pornografic, abuziv sau ilegal.
Sunteți de acord să nu utilizați un limbaj defăimător, care abuzează sau discriminează pe baza rasei, religiei, naționalității, sexului, preferințelor sexuale, vârstei, regiunii, invalidității etc. Discursul d-voastră poate constitui motiv pentru interzicerea accesului la toate sau parte la o parte a materialelor publicate pe Site.
10. Dreptul de proprietate industrială
Numele site-ului precum și însemnele grafice sunt mărci înregistrate în proprietatea Keos Touch S.R.L. și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului.
11. Protecția datelor personale
Vânzătorul aplică măsurile tehnice și organizatorice corespunzătoare în vederea protejări datele personale procesate..
În concordanță cu cerințele Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Keos Touch S.R.L. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o alta persoană. Scopul colectării datelor este utilizarea lor în vederea:
- expedierii produselor comandate,
- emiterii facturilor și altor documente legale impuse prin lege (garanții, certificate de conformitate etc.),
- rezolvării solicitărilor dumneavoastră în legătură cu serviciile oferite de magazinul www.keosmart.ro și
- trimiterea de mesaje informative/campanii publicitare și de marketing direct.
Refuzul furnizării acestor date poate însemna imposibilitatea asigurării serviciilor oferite de Keos Touch S.R.L. prin intermediul magazinului online.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor și dreptul de a solicita ștergerea acestora, portarea acestora sau dreptul vă adresa justiției. Totodata, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor.
Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datata și semnată la adresa de e-mail [email protected]. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției.
Explicații suplimentare privind protecția datelor cu caracter personale pot fi consultate în secțiunea ”Politica de confidențialitate” disponibilă în Magazinul Online
12. Legea Aplicabilă și litigii
Orice litigiu apărut este guvernat de legea română și va fi rezolvat pe cale amiabilă.
În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabila, competența revine instanțelor de judecată de la sediul Keos Touch S.R.L.